۱۳۹۰ فروردین ۳۰, سه‌شنبه

نتیجه یکی از بدیع‌ترین پروژه‌های موسیقی در دنیا توسط گروه «انیگما» منتشر شد

امروز 19 اوریل 2011، مایکل کرتیو، نفر اول پروژه موسیقی انیگما که طرفداران بسیار زیادی در سراسر جهان دارد، بلاخره پس از چند ماه کار گروهی با طرفدارانش، نتیجه یک کار بدیع را منتشر کرده است. گروه انیگما اخیرا تصمیم به انجام کار جدید و نوآورانه‌ای گرفته بود که به همراه انبوه طرفدارانش آن را به انجام رساند. این گروه با بهره‌گیری از خلاقیت عمومی، کارجدیدش را تحت عنوان «Social Song » در قالب مجموعه‌ای از خلاقیت‌های فردی و گروهی مدیریت شده ارائه کرد. انیگما به مدت چند ماه از طرفدارانش و اهل موسیقی برای ایجاد «آهنگ اجتماعی» بازخور گرفت. سپس نتیجه کارها را دوباره و دوباره از طریق شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت تا به مرور کار تکمیل شود. این یک خلاقیت جالب بود که به طرفداران یک گروه موسیقی اجازه می‌داد به آسانی و در عین حال به شکل حرفه‌ای و عملی، در ساختن موزیک با گروه مطلوب خود سهیم باشند.
برای دانلود این کار بزرگ که حاصل چندین ماه کارگروهی بین‌المللی در دنیای موسیقی است به اینجا بروید. هزینه دانلود مجانی است و تنها یک پرداخت نمادین از طریق فیس‌بوک یا تویتر جهت گرفتن بازخور عمومی در نظر گرفته شده است که به هیچ‌وجه یک پرداخت مالی نیست.
وقتی آلبوم انیگما در سال 1990 منتشر شد، در 41 کشور دنیا در صدر پرفروش‌ترین‌ها قرار گرفت. پس از آن هم انیگما همواره موفق بوده است و اکنون با یک نوآوری دیگر بازگشته است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر