۱۳۸۹ بهمن ۱۴, پنجشنبه

مانی من یه چیز عجیب کشف کردم !

مادربزرگ نازنینم که دیگه پیش من نیست همیشه می گفت " بعضی از مردا توی حموم زنونه مرد هستن " حالا من ضرب المثل مادربزرگمو میخوام اینجوری تغییر بدم " بعضی از مردا فقط توی محیط های مجازی مرد هستند " من هنوز نتونستم دلیل اینهمه فحش و توهین کاربرای ایرانی این محیط های مجازی رو بفهمم . پشت کامپیوترهاشون نشستن و یکریز به همه فحش میدن . برای چی نمیدونم و همیشه هم ناله میکنن که بدبختیم و نسل سوخته ایم و بیچاره ایم و امکانات نداریم و ..... اما هیچکدوم ازین قلندرهای مافنگی حتی زحمت یه حرکت مثبت هم به خودشون نمیدن . وای مانی من دارم از غصه میمیرم . راست میگن قبل از وارد کردن هر تکنولوژی باید اول فرهنگ استفاده اشو وارد کرد . تنها نصیب جوونهای ایرانی از در اختیار داشتن اینترنت و کامپیوتر و امکانات پیشرفته ، اسیر شدن و در خود ماندن پای کامپیوترهاست . همه ی ما از پشت لپ تاپ هامون انقلابی و نترس هستیم . بیرون از محیط های مجازی حبابی بیش نیستیم که با یه تقه به راحتی فرو می پاشیم .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر